Ma Emma névnapja van, holnap Konrád, Tivadar napja lesz.

Mai dátum: 2024 április 19.

A A A

Nyári gyerekek a Balaton parton… avagy Gyakorlós gyerekek a Duna parton

Végre elérkezett a nap, amikor az 51 gyakorlós kisdiák 5 tanító nénivel elindult a nyári táborba. A Future park volt az első állomás Budapesten. Tényleg olyan volt, mintha a jövőben jártunk volna. Estére megérkeztünk Szentendrére a Pap-szigetre, ahol 5 napot töltöttünk. Másnap reggel a városnézés következett. Szűk utcákon át jutottunk le a Duna partjára, ahol megálltunk és csodáltuk az ország legnagyobb folyóját. Délután lézerharcot vívtunk egymással. Szerda reggel a Tömegközlekedési Múzeumban volt lehetőségünk felszállni a régi nem működő BKV járművekre. Délután túráztunk a patakokkal körbeölelt Dera- szurdokban. Csütörtökön ellátogattunk a Szentendrei Skanzenbe, ahol láttunk régi borbély és fodrász szalont, és a többi régi mesterséggel is megismerkedtünk. Fára másztunk, hogy megkóstolhassuk a zamatos epret. Amikor a szállásra visszaértünk, megkezdődött a búcsú buli. Sokat mulattunk és énekeltünk. Péntek délelőtt bepakoltunk a bőröndbe. Az utolsó napon lekváros palacsinta volt az ebéd.  Elindultunk hazafelé, de megálltunk az Elevenpark játszóházban. Nagy élmény volt, sok játékot kipróbáltunk. Mikor a busz beért Szarvasra, visszaszámoltunk és éljeneztünk. Mindenki örült, hogy újra láthatja az imádott családját, de szomorúak is voltunk, hogy vége lett ennek a szuper nyári tábornak. Gyakorlósnak Szentendrén is jó volt lenni!

Hunya Karina, Kasnyik Hédi, Sindel Janka, Szabó Panna Vivien 4. osztályos tanulók